lunes, 12 de septiembre de 2011

CARTE PELS 4 " VEINS DE LA PART ALTA"

De sempre m'han disgustat aquestes persones covardes
mentideres i geloses, que pensen que la seva paraula és llei i que un desig
seu és tan cert com que ens hem de morir, ara no canviaré al
meu criteri ni la meva manera del modo vivendis, per a mi són senzillament
estúpids aborregats, paparres i submisos als seus amos. Això va molt
especialment a tots aquests ineptes que els tenia com a bons veïns i
companys Per què dic això? Precisament perquè pensava que eren
el que m'han demostrat no ser: Homes de paraula! Si aquests senyors
afirmen voler la Part Alta CATEDRAL, el primer que han de fer és
oblidar-se de mi no vull més missatgets ni més trucades jo em sento i
em reuneixo amb persones serioses i responsables no amb analfabets ineptes
bufa gaites del polític de torn, no vull seure amb ploramiques
i nens malcriats i no vull seure els que venen les seves mentides i
actuen com a "pares de la" Part Alta "" CATEDRAL ". Per tant l'AVV
CATEDRAL a la Part Alta de moment es desvincula rotundament d'anar en
contra dels bars, restaurants terrasses, trenet.Lo dic perquè no hagin
malentesos i que algú vengui que nosaltres o jo estem amb
ells, els de sense casta ni raça. L'AVV CATEDRAL a la Part Alta continuara
reivindicant per un benestar social i continuara posant els punts
sobre les is al polític sigui del color que sigui, per no fer els deures.
Per ser si algú se sent ofès mil disculpes.Salut



Jordi Ferré

No hay comentarios:

Casco Antiguo de Tarragona