lunes, 7 de febrero de 2011

Jo no votaré i els meus amics



Jo no votaré i els meus amics a polítics que quan estan
al poder facin el que els vingui de gust sense consultar a la oposicio i
els ciutadans, com deslluir amb pintades
(Tarrajonani), el desastre del Mercat Central, el Patrimoni de
la Humanitat,al Portal de la discordia,al PEPA,al PIPA,al POUM ,jo no votaré i els meus amics a polítics que
menteixin i falsegen els comentaris juntament amb als seus palmeros, jo no votaré i els meus
amics tampoc perquè no volem a polítics que
actuïn com la SS i no vull allargar més.Perquè faria
una campanya dura i contundent en contra d'aquests
polítics sense casta que l'únic que han fet aquests 4
últims anys és perjudicar els partits que pertanyen
i el pitjor mentir als ciutadans. Finalment dir que hauríem de demanar que els
polítics sense casta, incompetents i sense experiència del seu
càrrec s'haurien de fer responsables dels seus errors
pagant de les seves butxaques. Veuríeu que pocs voldrien ser
polítics.Per una Tarragona amb polítics de carrera i experiencie.Salut

No hay comentarios:

Casco Antiguo de Tarragona