domingo, 16 de enero de 2011

"FACTURA"


Seré clar. Si algú està fins al coll de merda que
ho pagui amb la justícia per davant, amb mi s'han
equivocat jo no sóc cap borrego com alguns
supòsits i en aquest cas destaparé el que faci falta,
perquè amb els meus diners i el dels ciutadans no es juga
més les suposades ganancies personals, com l'últim
que m'ha passat aquesta setmana passada vaig fer 36
fotocòpies a l'Ajuntament i em van cobrar 9 euros l'
qüestió segons un "fotocopiador" aquests diners i suposo de
alguns ciutadans seu
reparteixen suposadament alguns conserges a part del sou que cobrant.
Estem vivint aquests últims anys l'estafa de la
estampeta.Señors de la oposició i periodistes investigueu Salut.

1 comentario:

Pau dijo...

Jordi. Aquesta batalla igual la tens perduda però ens
demostres que els teus principis els valores més que la
multa.Un abraçada company

Casco Antiguo de Tarragona