jueves, 16 de diciembre de 2010

inquisidors covars


Que fan els meus estimats seguidors suposadament inquisidors. El circ de sempre! Ara versió "Heidi" o "Marco". Si sou una colla de ineptes no tinc jo la culpa, si la vostra carrera política o de funcionari és de pa amb oli o més aviat vi amb sucre no tinc jo la culpa i si la vostra mentalitat de progres retrògrads de voler ser els Sheriff covards que tenim en aquesta ciutat no tinc jo la culpa. Salut i de bon rotllo caputxetes perquè no amb fereu callar es mes arribaré asta al final per trobar al inquisidor covar i estiguis on estiguis siguis qui siguis.Ull que venen mals temps.

3 comentarios:

Jordi Ferré dijo...

Mentres tinguem aquests polítics d'espardenyes i barretina i pel que estic llegint cobrant aquests sobresous i afegeixo més, (les pagues vitalícies), mentres que la ciutat molts ciutadans es troben a l'atur, hipotecats per vida i molts a punt que els desnonament. Mentre que tinguem aquests politiquets de pa amb vi i que només es dediquen a muntar festetes perquè l'alegre joventut no pensi i es distreguin cantant i ballant donant gràcies als déus per tenir uns intel ligents polítics que ens fan gaudir de les festes. Dir que això només ho arreglem sense ells. Sense el Califa amb corbata de primera comunió i els seus Califanes d'aprenents a la política "Tarragona es mereix uns polítics que diguin la veritat" i sobretot Tarragona es mereix gent responsable i honesta que a canvi de res donin tot per ella. Salut

Anónimo dijo...

sheriff de la PART ALTA,te acuerdas guapo

Jordi Ferré dijo...

Bon Nadal i Salut,Anonimo.

Casco Antiguo de Tarragona