sábado, 23 de octubre de 2010

FOCSA




Resulta que em fan pagar el deslluïment i FOCSA, amb als seus grans professionals tècnics, en comptes de netejar la pintura a l'aigua que vaig fer i lo vaig fer amb moltes ganes i assumint les conseqüències i en la qual deia "BENVINGUTS AL PORTAL DE PORT AVENTURA ROSA ROSSELL DIMITEIX JA" Doncs resulta que aquests professionals de carrera de burrología pintant damunt sobre de les meves lletres de rotulista amb pintura negra acrílica. La meva pregunta és?. Qui o quins realment van deslluir el carrer Mediona?, Jo o els professionals de carrera burruologa.Salut


1 comentario:

Pedro dijo...

Estoa de FOCSA primero que paguen los desperfectos en lavia publica,ejem.Aceras rotas de sus camiones,perdida de aceite de sus camiones,señales torcidas de sus camiones,ejem,calle Cavalleros esquina Calle Mayor y asin un sin fin de destrozos hechos por los camiones de FOCSA.Todo esto quien lo paga?

Casco Antiguo de Tarragona